FAQ

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
    • Złóż zamówienie poprzez sklep. Z jego poziomu nie tylko wybierzesz interesujący Cię przedmiot, ale również wybierzesz sposób wysyłki oraz zapłaty. Szczegóły na ich temat znajdziesz tutaj.
    • Po prostu do mnie napisz. Możesz się ze mną skontaktować mailowo przez zamowienia@madenahandmade.pl lub poprzez formularz kontaktowy. W przypadku przedmiotów ze stałej oferty po prostu poinformuj mnie o wybranej rzeczy, otrzymasz wówczas dane do przelewu, po zaksięgowaniu którego wyślę wybrany przedmiot. Jeśli natomiast interesuje Cię coś na indywidualne zamówienie, wszystko dogramy mailowo.
  2. Co mogę u Was zamówić?
    • Niemal wszystko co mogę uszyć bądź wyhaftować. Jednakże, ze względu na ograniczenia sprzętowe, na tym etapie nie mogą to być hafty/ przedmioty większe niż 36×20 cm. Wykonuję poduszeczki, maskotki, napisy, haftowane obrazki, gadżety typu breloczki, itp. Cały czas się rozwijam i staram rozszerzać swój asortyment. Jeśli czegoś nie ma w naszej ofercie, skontaktuj się z mną i po prostu zapytaj. Jestem tu dla Ciebie 🙂
  3. Gdzie znajdę ofertę Madena Handamde?
    • O nowych przedmiotach w naszej stałej ofercie staram się informować na bieżąco. Informacje te znajdziesz na fanpage Madena Handmade na Facebooku oraz Instagramie. Zachęcam do obserwacji obu profili, aby być z na bieżąco z nowościami, promocjami, itp. Możesz również zapisać się do Newslettera – formularz znajdziesz na Stronie głównej.
  4. Jakie materiały mogę wybrać?
    • Pełną listę dostępnych materiałów znajdziesz zawsze w zakładce Materiały. Jednak pamiętaj, że nigdy nie jest to ostateczna lista. Zawsze możemy zamówić konkretny materiał dla Ciebie.
  5. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
    • Jeśli zamówienie dotyczy czegoś z naszego standardowego asortymentu, realizacja trwa zazwyczaj 2-4 dni. Niekiedy może się nieco wydłużyć, ze względu na braki magazynowe w materiałach. W przypadku indywidualnych zleceń, realizacja może się wydłużyć ze względu na konieczność opracowania wzoru oraz konieczność zamówienia materiałów. Jednak zawsze staram się, aby wykonać zlecenie jak najszybciej, ponieważ wiem, że czekasz na nie z niecierpliwością 😉
  6. Czy mogę liczyć na rabat przy zamówieniu większej ilości?
    • Oczywiście! Jednak wszystkie rabaty oraz zniżki ustalane są indywidualnie z każdym Klientem i zależą od wielkości zamówienia.
  7. Czy mogę zamówić zabawkę/gadżet według własnego pomysłu?
    • Zdecydowanie! Takie zlecenia są dla mnie przygodą, w którą zdecydowanie chcę wyruszyć. Uwielbiam podejmować się nowych wyzwań i z przyjemnością je dla Ciebie zrealizuję. Oczywiście, o ile moje ograniczenia sprzętowe nie staną na przeszkodzie.
  8. Jakie są koszty wysyłki?
    • Koszty zależą od ilości zamówionych przedmiotów oraz formy dostawy. Najchętniej korzystam z paczkomatów Inpost. Wówczas przesyłka dwóch największych maskotek/poduszek to koszt 12,99 zł.
    • Małe przedmioty, mieszczące się w kopercie C5, możemy wysłać listem poleconym – wówczas cena wynosi 8,70 zł.
    • Większe przesyłki/ zamówienia realizujemy zgodnie z cennikiem DPD.